tjänster

Känsla. tonalitet. budskap.
men även funktionalitet.

Att väcka intresse, vara relevant och förtroendeingivande är A och O när man jobbar med kommunikation. Jobbar man med digital kommunikation ska man även ha koll på en hel del annan, bakomliggande, funktionalitet. Min erfarenhet och bakgrund gör att jag har en bra grund att stå på och känner mig trygg vid såväl kravställning som vid testning och produktion.
 

- content Manager/Webbredaktör -

Genom åren har det blivit en hel del content, SEO-arbete, digitala kampanjer och tävlingar. Jag har jobbat med webbcopy sedan 2008 och vågar påstå att jag har rätt bra koll på vad jag gör.
 

- Sociala medier -

Att annonsera med hjälp av Business Manager, Facebooks annonsverktyg, är både prisvärt och träffsäkert. Jag hjälper er gärna att bygga målgrupper och ratta kampanjer. Tack vare Business Manager når man ut på många sociala plattformar smidigt och enkelt.
 

- Pressrum och nyhetsbrev -

Se till att ni når ut med ert budskap med hjälp av pressmeddelanden och nyhetsbrev. Jag lärde mig mycket under mina 2 år som redaktör för ICAs centrala veckobrev och har hjälpt företag att bygga pressrum i MyNewsdesk för att synas där journalister och influencers finns. 
 

- projekt-/produktionsledning -

Behövs det någon som håller ihop delarna och ser till att det finns deadlines att jobba mot? Jag har även erfarenhet av projekt- och produktionsledning.